ilkimnk babybabyt sezeryan olduysanız alttan bakmıyor ama dikişe bakıyor jilet yapabilirsiniz korkmayın 😊 vajinal doğumda belki bakabilir bilmiyorum 🤷🏻♀️
sokaklahmacunuu babybabyt sezeryan oldum alttan bakiyor smear testi aliyor enfeksiyon tahris kizariklik varsa fitil oneriyor dogum sonrasi ilk iliskide canin yanmamasi icin
ilkimnk lokumtos ben sezeryan olalı 5 ay oldu smear almadılar alttan da bakmadılar, sadece doktor 1 sene içerisinde smear verirsen iyi olur ama şart değil dedi. Bende bir şikayetim olmadığı için vermeyi düşünmüyorum aslında
lilac babybabyt alttan kontrol etti, smear testi yapıldı. Jilet kullanın bir kerelik sonra tekrar ağdaya dönersiniz bir şey olmaz