happybaby61 Selamlar kızlar bebeğim 62 günlük temmuzda kuzenimin düğünü var düğün zamanı 5.ayına girmiş olacak o zaman kanguru kullanmak istiyorum uçakla gideceğim bebek arabası taşımak zor olur ordan oraya diye tavsiye edeceğiniz neler var ? Bir de o aylarda kullanmam doğru mu
Maka_Paka happybaby61 1 aylık olduğundan beri kullanıyorum. Yurt dışından geldi benimki, önerecek vardır muhakkak, üstte kalsın 🌸
SweetMom__ happybaby61 eğer gideceğiniz yerde bebek arabası varsa hiç kanguru ile uğraşma bebek arabası ile daha rahat gezersin. Bizde 3 aylık iken kulandık sadece acil dışında kullanıyordum sonra sünnet olduk bıraktım bebek arabasında pussete saatlerce uyuyor hemde kolayima geliyor çok ama kanguru ile beslenme saati gelince tak çıkar sonra geri koy iyice huzursuz oluyorlar ha bide alt temizleme var varda var iste
Ballilokmam11 happybaby61 ya kullanabilirsiniz ama temmuz sıcağında daha çok sicaklarsiniz bebisle ayrıca bebek arabasını da alın bence uyuduğunda orda daha rahat eder ben babybjorn kullaniyorum yurtdisindayim bundan aldim.memnunum ergobaby de var o da güzel bakabilirsiniz
happybaby61 Maka_Paka banada kuzenim alacak Almanyda yaşıyorda şstnabula gelince bakalım felan dedi de eğer size Allanhadan geldiyse markası nedir acaba
Ardenaden 5 aylik tabiko uygun bn e bebekten aldm 3 ayi gecmesni bekliorm cok kanguran anliyorm diyemem enbebekte yorumlra bakarak almistm
aass2024 Merhaba 🌺 babybjörn ün kangurusu var bende. Başından da desteği olduğu için yeni yeni kullanmaya basladım. Bebeğim 2,5 aylık biraz evin içinde biraz dışarda yakın mesafelerde alıstırmaya çalışıyorum 🫶🏻
ads0210 aass2024 bende babyjorn mini kanguru kiralamistim kiralamini den fakat sadece plastik cit citli bı mekanizmayla tüm ağırlığı tutması korkuttu gözümü, kullanmaya korkuyorum. Hep alttan mi tutuyorsunuz mesela bebeği yoksa elleriniz serbest mi ?
elisaadenn happybaby61 kanguru hayat kurtarıcı trendyoldan aldım ben uygun fiyatlı ve memnunum 2 cocugumu da bindirdim
elisaadenn happybaby61 https://ty.gl/j7lyqjetd7 bu bendeki gerçekten çok memnunum baş ve bel desteği var cok rahat
aass2024 ads0210 ellerim serbest :) yanlardan da koltuk altı ve üstü kilitleri var aslında ama içiniz rahat etmediyse bilemem 🙏🏻