Simsimy Merveeofs Bütün çöpleri topluyor ama. Balkon, özellikle mutfak balkonu, için çok ideal bence. Tezgah üzerinde şunlardan kullanıyorum ben. 1,5 litre.
Ogulluana Merveeofs boyunu bilmiyorum da çok büyük gereksiz olur bence çok bekleyince de çöp kokar benim heralde beş lt falandır günlük atıyorum çöpü de
Merveeofs Ogulluana evet ben de büyük bir şey istemiyorum zaten bizde de günde iki kere toplanıyor onun için büyüğe hiç gerek yok, hava da sıcaklayacak dediğiniz gibi kokar zaten büyük olup birikince
Rez Merveeofs görüntüsü 5 hadi bilemedin 7 olsun, yetiyor yani, mutfak dışı çöpleri bazen ayrı poşetleyip bırakıyorum dış kapıya
Merveeofs Simsimy yok tegzha üstü kullanmıyorum ama diğerleri de çok büyük birikir baya yani bu kez ev kapısına da büyük koymam gerek kapıda orta boy var ona göre bir şey de bakıyorum biraz
Simsimy Merveeofs Bende biriktirmiyorum. Ama tezgah üstü küçük kullandığım için çoğu artık mutfak balkonundaki çöpe atılıyor. Eğer kapınızın önündeki orta boysa onun litresine göre tercih etmeniz doğru olur tabii.
Merveeofs Simsimy aynen işte onu da net bilmediğim için sormak istedim ne iyi olur diye, çok teşekkür ediyorum cevaplar için 💗💗🪷