Hanımlar 3,5 aylık bi kızım var bir hafta önce bizimde yeşil mukuslu kaka oldu ve agrısı vardı ağrı oldukça çok ağladı 1 gün böyle takip ettik ikinci günde aynıydı hemen doktora götürdük kaka tahlili yapıldı ve amip çıktı ☹️ (Amip benden bulaştı 10 gün önce bende ishal mide bulantısı şikayetiyle 1 gün hastanede yattım) İlaç verdi takibe devam dedi bi kaç gün ilaç içtik çok şükür düzeldi.aman bebişleri ihmal etmeyin daha kötü olmadan doktora götürüp tahlil yaptırn