Kızlar iyi bayramlar diliyorum hepinize öncelikle benim bebişim 15 günlük şuanda kakasını yaparken çok kıpkırmızı oluyor ayaklarını karnına çekiyor ben kabız sandım ama değilmiş kabızın öyle olmadığını söylediler rahatlaması için ne yapabilirim öneriniz varmı acaba acaba gaz sancısımı ama işte kakasını da yapamıyor mesela çok azıcık geliyor cıvık kaka da