My_luck5 5 aylık oğlum var. Gözlerini ovuşturup duruyor ve esniyor, emerken doğrulup oturuyor sonra tekrar emmek istiyor tekrar kalkıyor, mızmızlanıyor vs. Bu böyle uzun süre devam ediyor. Neden olabilir acaba fikriniz var mı?
Sumre0681_ My_luck5 benimde 4 ay 12 günlük kızım var özellikle gece uykusuna saatlerce dalamıyor huzursuzlanıyor gözlerini ovuşturuyor sallama olayı yok bizde ya memede emdikten sonra emzik yardımıyla geçiriyordum uykusuna yada kucağımda dolaştırarak ama uykusu olmasına rağmen saatlerce dalamıyor özellikle geceleri çok zorlanıyorum. 😕
Denizanne My_luck5 canım benim kızımda genel olarak öyle ben youtube dan fön makinesi sesi dinletiyorum eğer toksa kısa süre içinde uyuyor
Eesmaaanur My_luck5 2 3 gündür benim oğlum da öyle. Sürekli uykusu var ama uyumuyır canım çıkıyor uyutana kadar sanki zorla ben uyutmuyorum gbi uyumuyor. 6 aylık oğlum.
mavi1balon My_luck5 benim bebeğim de aynı malesef 😔 özellikle geceleri sürekli gözlerini ovusturuyor ama yattığı an çığlık çığlığa ağlıyor. Bir haftadır bu durumda sabrediyorum ama hiç geçemeyecek gibi geliyor artık😩
My_luck5 Sumre0681_ Bunun sebebi ne olabilir ben bunu merak ediyorum. Emzik almıyor ve sadece memede uyuyor oğlum. Çok zor bu şekilde 😣
Sumre0681_ My_luck5 bende fön sesi yada pış pış sesi dinletiyorum ama saatlerce , bende bilemiyorum sebebini doktoruma sordum normal dedi
Hilal_leyalaylin1997 Denizanne aynen benim kızım da 2 ay 17 günlük geceleri çok zor uyuyor bazan 3 saat aralıksız ağladığı oluyo uykusundan ama uyumuyor YouTube tan bebekleri sakinleştiren müzik açıyorum 10 dkya kalmaz uyuyor .
mavi1balon Sumre0681_ ben de doktora sormayı düşünüyorum ama cevabı normal olacak kesin. Bana hiç normal gelmiyor ama😒
Sumeyye93 Ben de hiç sallamıyorum evde gezerek sakinleşip yatıp uyuyoruz ama geceleri uyumamak için tam dalacağı sırada ağlamaya başlıyordu. Biz youtube den vakıa süresi dinletiyorız bebek uyutan dua yazınca çıkıyor ve o süre onu sakinleştiriyor hala gece uykusuna geçişte biraz zorlanıyoruz ama bu bizi biraz rahatlattı deneyin isterseniz.
Gamzezzzz Sumeyye93 canm bnm.k krim okunmasi cok gzl ama sen i esnada uzanmiyr musnz uzerin ortsm musait midir
My_luck5 Eesmaaanur Belki de atak dönemleri ya da diş çıkartacaklar. Her gün değişik huyları ediniyorlar. Sabredelim en iyisi
Sumeyye93 Gamzezzzz kuranı dinlemek için böyle şartlar olduğunu düşünmüyorum başınız açıkken ya da gece yatarken hiç nas felak ayet-el kürsi okumuyo musunuz bunlarda yatarken yapılıyo sonuçta ve kuranın sureleri bi sure diğerinden daha değerli değil ki
jap My_luck5 ay bizde hep öyleyiz ya tam doymadan kalkıyo oynıcam diyr zırt pırt meme açıyoz bütün gün
sirinbebekanne Bizde 5 ayşığız zor dalıyo uykuya çareyi kucağımda sallarken elektrikli süpürge sesi açmakta buldum. Açıyorum müziği kucağımda sallıyorum uyuyo ama tabi gündüz uykusu böyle. Gece ışıkları kapatıyoruz yatırıyoruz emzikle beraber kendi kendine uyuyo
Defnedilan34 My_luck5 benim bebegimde 2 aylık geceleri öyle gundüz uyuyor cok rahat aksam saat 10da uyaniyor gece saat 3e kadar resmen gözünden uyku akıyor kizariyor gözleri ama asla uyumuyor saat tam 3 oluyor uyuyor anlamadım gitti
My_luck5 Defnedilan34 Bir dönem benimki de öyleydi. 3'te başlardı 9 olunca tık uyurdu. Doktor o saat aralığında gaz sancıları tutuyordur demişti.