Gozde92 merhaba canım bence o iltihap olabilir bende yaşadım sezeryan yerinden ameliyat haneden mikrop kapmistim ve dikislerim göz göz şişti ve kenarından sarı su akıyordu daha 1 haftalıkken doktora gittim iltihap dediler yandan ufak bir kesik attılar sürekli o iltihap akıyordu Başka doktora gittim oda iltihabı oradan siringayla çekti o şekilde düzelttim ben iki hafta çektim bir sürü antibiyotik içtim inşallah düzelir son çok kötü oluyor.
Ağrı ve acı varsa göz göz şişme varsa git muhakkak canım