Merhaba anneler size sorum olcaktı aynı şeyi yaşayan varmı bebegim dogdugunda işitme testinden bi kulagı gecemediydi bi sıkıntı olmaz dediler neyse doktor 15 gün sonra sonra bida yaptırın kaldığınz ilçede dedi burda da sadece devlet hastanesi var özel falan yok makina bozuktu yoktu doktor kontrolümuz vardı 1 aylıkken gel demişti doktor dün gittik şimdi 1 aylık bebegim var sarılık olmustu 1 haftalıkken 12 saatlik bi mavi ışık tedavisi gördü sonra kendiliğinden yavas yavas gecti dün işitme testinden de geçtik çok şükür ama dün dediler ki fototerapi aldığı iÇin baska bi şehirde hastaneye sevk edildi yazdı kağıdına bana bu numarayı arayıp randevu almamı istendi ilerde işitmesinde bi sıkıntı olmaz diye bişey yok gibisinden konuştular bize bu gideceğimiz yerde fototerapi alan Bebek için işitme cihazı makina varmıs ayrıyeten ondan da baktırmamış istendi 🙄napacagımı şaştım basına böyle bi durum gelen varmı yada böyle olup bida işitme testine gitmeyen büyüyüp bebeğinde sıkıntı olmayan 🙄