3 yasina degecek bir kizim var henuz konusmuyor surekli aglama krizlerine giriyor me yapsak susturamiyoz ve bu hizden elini isirarak kendime zarar veriyor. Ben cok durumda kaliyorum onu oyle gordukce icim gidiyor cocugu konusmayip boyle olan ve ilerde gecen var mi cok istiyorum konusmasini hem kendini yipratiyor konusmadigi icim hemde beni.