Berraa_54 melisemir kaynanam bana sürekli söylerdi sütünü usuttun diye ulan ne gunlerden geçmişim sabirliymisim valla
1cocuksevdasi melisemir bana da öyle diyen cok ya geçenlerde çocuk midesini üşüttü bariz belli çok kusuyordu kakası yesildi sütun usumustur dediler bana
Annepre8- Berraa_54 benım kide incir yediğinde bebeğin kakasından pütürleri çıkar diyo 😂😂onlar aindirilmemiş yağ diyemedim inanmış gibi yaptım😂😂
melisemir Berraa_54 etraftakıler böyle söyleyince zaten lohusalık bı yandan bı yanda acaba böyle şeyler doğruysa yemeyım içmeyi. Seyleri iyice strese sokuyorlar