Kızlar ramazan başı eşimle tartıya çıktık 😀 sadece ilk gün sahur yaptık amacımız da kilo da vermekti tek öğün yedik resmen
Neyse tartıktık bu arada aynı kıyafeti giyip tartılıyoruz
Eşim 5 bende 1.6 gr vermişim
Halbuki eşim benden çok yerdi 😀 ben çeyrek pide anca ama kilo veremiyorum 😫😫😫 çok sinirim bozuldu 😁😁 eşim de sevindi resmen
Ben nasıl kilo vericem ya 1,6 gr nedir ya
2 dilim ekmek yesem alırım o kiloyu geri