Kızlar selam canım biraz sıkıldı . Sizlere danışmak istedim. Herkesin bayramı mübarek olsun öncelikle . Bugün kaynanalara gittik herkes bu çocuk dk duramıyor kırkı çıkmadan eve et mi aldınız? dedi . Bizde almıştık deyince kırkı çıkmayan bebeğin evine et alınmaz dediler . Çocuk o yğzden dik duramıyormış . Aslında bazen ayağını basıyor bazen basmıyor . Henüz 3 aylığını yeni dolduracak . Bir sıkıntı olsa doktor söyler miydi bilmiyorum? Açıkçası kafama da takıldı . Şimdi tartılmış bir et almışlar bebeğin ayağını ona bastıracaklar böylelikle daha dik duracakmış . Kocakarı adetleri anlayacağınız . Bir zararı yok diye bende bir şey demedim onlara . Ama aklıma da takıldı . Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu sizlerin bebekleri kaçıncı ayda dik durmaya başladı tamamen .😒