Bahalp Merhaba anneler. Bebeğiniz uykusunda sıçrıyor mu ve sıçrayarak uyanıyor mu? Nedeni ne olabilir ve çözüm öneriniz var mı? ( pazartesi dr a gideceğiz ona da soracağım)
Duam Bahalp kundak yapıyomusun cnm benim bebeym de daha 2 ayına grmedi oda sıçrıyor ellerinden korkuyor benimki hareket ettikçe kundak yapamıyorum aglıyo içinde durdurmuyo ellerini
Semaertug Bahalp benim bebişte sürekli sıçrayarak uyanıyordu kesintisiz 1 saat uyumuyordu kundak yapmaya başladım artık uyuyor çok şükür ellerinden korkuyormuş demekki 😂
Zeynepeymen Bahalp kundak yaparsnz hem uzun surelı uyur hemde sıcramasına engel olur sıcradıkca uyanır korkar cocuk ben kundakda buldum çözümü
Gozde92 Bahalp hiç bir bebek sevmiyor. ben uyutup daldırdiktan sonra yapiyorum. He uyurken ıh ıh sureklı ellerini cikartmaya uğraşıyor ama en azindan elleriyle kendini korkutmuyor