bukrekara Kızlar yapıştırma sezeryan oldum korse belden sarmalı kesi yerinin üstüne gelmesi bi sıkıntı oluşturur mu bilgsş olan
coraplarheptek bukrekara surekli baskı yapınca içten acıtır dıkıse zarar vermez daha aşağıdan baglayın
aygun20 bukrekara ben hep kesi yerinin üstünü kapatacak şekilde yaptım bi sıkıntı olmadı tüm beli karnı kapatacak büyüklükte oluyor genelde nasıl aşağıdan bağlanır onu hiç bilemedim
bukrekara aygun20 aynen bnde onu düşünüyorum şuan baya büyük kesi yerinide içine alıor ama ucu fln denk gelmiyor