Ah canım annem babam. Onlarla geçirdiğim bayramları o kadar çok özlüyorum ki. Hiç bir şeyin tadı yok şimdi. Mezarlığa gidip buz gibi toprağa konuşmak sarılmak insana çok koyuyormuş. Elinizi öptüğünüz anne babanız varsa nolur kıymet bilin. O kadar çok özledim ki oturup tarif edemem bu özlemin adını. Onlar hayattayken herşey daha sıcak , renkler daha parlak, aldığınız nefes ciğerinizi dağlamıyor. Bolca sarılın öpün anne babalarınızı. Kaç tane çocuğunuz olursa olsun kaç yaşında olursanız olun, aileniz hayattaysa hala çocuksunuz. Gerisini boşverin. Kimseyi takmayın. Sevdiklerinizle beraber mutlu bayramlar dilerim… İçimi dökmek istedim.