derenay Oğlum 22 numara giyiyor ucunda bosluk var ama ayakkabılar üstten sıkıyor ayakları etli nike revolutıon harici hangi marka önerirsiniz acaba
SelimZeynep derenay bizdede aynı sıkıntı var ayaklar tombul normalde 21-22 gymesi lazım ama ayakkabı olduramıyrm ayağına
Mavisell derenay oğlum hep tombik ataktı uzunca süre terlik giyemedi diyebilirim 😀 skechers ayakkabılar en rahatı oldu hep onun için önü geniş olanlar. Şu an 7 yaşında beyzapecenekk kendide durumun farkında anne bana yüksek önlü olması gerekiyor diyor 😀
Laden derenay skechers kesinlikle. Yanı önleri geniş olduğu için çok rahat oluyor. Bir de maşallah öyle sağlam ki. Biraz büyük almıştım uzun süre giysin diye 2 seneyi geçti bir tane çiziği yok süreklide giydi kızım
Ea_annesi Yoyo junier kalıplrı geniş bizde aynı seyı yasadık onlarınkinde dha alt numaralrda oluyor ayaklara rahatlar
derenay Ea_annesi söylediğiniz markaya baktım bebek patiği gibi daha cok minik bebeklere uygun o tarzda oğlum 2,5 yasında yokmu hiç marka önerecek acaba