bububuu Merhaba kizlar 42 gunluk bebegim var dunden beri zor uyandiriyorum azcik Emip tekrar uyuyor ne yapmam lazim normal mi bu durumu yaşayan var mi ac kaliyor ama uyanmiyor
selnsnc bububuu sarılık olabilir benim ki sarılık olduğunda çok uyuyodu sen yine de uyandırmaya çalış besle
Ccyyln bububuu bizimki de 20 günlük ve çok uyuyordu. Sarılık oldu diye korktum ama sarılık değildi. Şimdi 2 gündür hiç uyumuyor keşke Uyusa diyorum.
Atesmomm bububuu Kanda enfeksiyon varsa oda uyku hali beslenme de azlık yaşanıyo doktor bana sormuştu