Balbeby Kızlar akşam oğlumla (2,5) uçak yolculuğu yapacağız bir buçuk saat sürecek daha önce yapanlariniz nasıl geçiyor zorlaniyormjsunuz yanıma ne almaliyim sizce orta koltukda oturacak oğlum
2boymommy Balbeby biz 4 bucuk aylikken gitmistik 2saat 15dakika sürmüstü yolculuk Benim kucagimdaydi zaten kalkista mama icirdim genel olarak uyumustu cok sükür
Betelgeuse_ Balbeby yaşa göre değişir aslında. Biz bir yaşındayken yolculuk yapmıştık uçakla. Çok zor olmuştu durmamisti ne yaptıysam. Şimdi iki yaşına girecek gene uçak yolculuğumuz var. Şimdi büyüdüğü için daha mı kolaylasir daha mı zorlaşır bilmiyorum. Ben de nasıl yapsam diye düşünüyordum. Aslında ekran izletmiyorum ama yolculukta sanırım telefondan bir şeyler göstermek durumunda kalicam. Kitap götürürum yanımda. Belki siz de bu tarz şeyler yapabilirsiniz. Sevdiği bir oyuncağını da alırsınız. Atıştırmalık şeyler de alabilirsiniz yerken oyalanmiş olur Ceket de alın mutlaka uçak soğuk oluyor genelde
Busramustim Balbeby 4 defa yolculuk yaptım 3 yolculukta yalnızdım bebeğimle bebek arasını kapıya kadar götürüyorsun zaten inince kapıdan alıyorsun Uçağın içinde mızmızlandı baya Mama içiyor bebeğim kaynatılmış soğumuş suyunu şişeye sıcak suyunu termosa koydum x-ray den geçerken çantada mama suyu olduğunu söyledim sıkıntı yaşamadım Ben lavaboya gidince bir anne daha yanımda vardı bebeğime bakarmısın dedim sorun olmadı Sadece uçağın içinde biraz mızmızlandı koltuktan kalkıp yürüdük
selinbeb Busramustim aa tuvalet konusu bende korktum şimdi eğer istersem ama benimli yabancilarla ağliyor bir yaşa girecez
MommmyAS Balbeby daha yeni gidip geldik 14 aylık oğlum 2 saat sürdü uçuşumuz çok güzel geçti. Sevdiği 2 dergi aldık onların stickerları ve resimlerini inceledik dışarıya baktık sevdiği birkaç yiyecek aldım yanıma