1Annevekizi Elfmom1234 isilik olabilir krem sürmeyin ıslak kalır. Kuru tutun ve Pudra yapın benim kızımda da olmuştu
zeydveannesi Elfmom1234 pudra sürmen gerek her altını açtığında benim oğlumda sa çıkıyordu öyle olduğunda pudra yapıyorum kremde sürme ıslak kalmasın
Zynp0 Mantara benzettim canım ama çocuk doktorunuz numarası varsa at istersen krem falan önerir pişik kremi işe yaramdıysa sürme daha fazla arttırır
Elfmom1234 1Annevekizi elimden geldiğince kuru tutuyorum baktım canı acıyor gibi aglıyordu ve kızarmıstı kremi sürünce rahatladı ondan sürdüm daha sürmem
1Annevekizi Elfmom1234 yaa öylemi o zaman krem iyi geliyor bizde de pudra ama mutlaka doktora götürün çok geçmiş olsun 🌹
Elfmom1234 naynininom normalde altını acıp havalandırıyorum da bogum yeri katlı oldugu için aklıma gelmedi :(
Gryffindor Mantara benziyor hatta mantar sanırım. Kuru tutmaya çalışın hava alsın. Kremleri var ama burdan öneremem tabi doktor görmeli. Geçmiş olsun ❤️