Arkadaşlar merhaba herkese iyi bayramlar. Bebeğim 8 aylık son birkaç gündür emerken veya biberonla beslenirken çenesinde ve alt dudağında titreme oluyor. ilk doğdugu zamanlardada vardı sonra giderek azaldı doktor geçer demişti ama şu son zamanlarda sık olmaya başladı gene. bu aylarda artık olmaması gerekir diye biliyorum ama başına gelen varmı hiç, yoksa normal mi inşallah önemli bişey değildir ☹️