sahrabalam2 valla biz alistik artik.. 1.5 yaşından beri mutemadiyen aglayan bir cocuk dusunun.. kendini yerlere atan hicbir şeyden memnun olmayan yolda yurumek yerine kendini yerlere atan, gittiğimiz ortamlarda surekli bagiran ciglik atan aglayan cekinen, ya sabah uyanir uyanmaz ağlamaya baslayan bir cocuk dusunun 😄 ve bende 1 tane yok benim çocuklarım ikiz.. şükredin bence 😄