Sızce hangısı kızlar
mrym2807 eşimde 15 pro max var gayet güzel 14 bilmiyorum
mrym2807 almışken 15 al derim ben çok memnunum
14 pro Max bence . 15 pro Max ın çok kastığını söylüyor arkadaşım . 13 promax de çok güzel .
Ben 14 kullanıyorum ama şimdi alsam 15 alırım