18 aylık bebeğim parmak ucunda yürüyor. 1-2 ay oldu bu huyu başlayalı öncesinde yoktu. Hiç yürüteç kullanmadım ve 10-11 aylıkken yürümeye başladı. Neden yapıyo bilmiyorum sürekli parmak ucunda yürüyo dışarda ayağında aykkabı varken bile parmak ucuna basmaya çalışıyo. Evin içinde de hep ayakkabı giydirsem düzelir mi? Doktor bu durum daha devam ederse ortopediste götürmemi söyledi. tecrübesi olan yazabilir mi lütfen?