melisemir Doğum yapalı 18 gün oldu ama hala dikişlerim iyileşmedi düşmedi ne zaman iyileşir nasıl çabuk iyileşir bi fikri olan varmı .
muhammedinannesise melisemir 20 den sonrs yavsş yavaş döküldü ama ağrılarım oğlum 3 yaşında halla blle üşütüm mü olur
anonim96 6 aylık bebeğim hala hafif agrır Dikişlerim seninki daha çok erken canım yavaş yavaş iyileşir herkes bir olmuyor ama muane gittiniz mi doğumdan 10 gün sonra çagırır genelde doktor
melisemir anonim96 yok çağırmadı kendılıgınden düşcek dedı hala düşmedi senın dikişlerin ne zaman düşmüştü
cgrn Dikislerim 20 gün sonra düsmeye başladı endişe edecek birşey yok kantoron varsa surebilirsiniz ben doktoruma danışmistim kullana bilirsin demişti
cgrn Hem agri gerilme azalıyor hemde kantoronun iylesmeyi hizlandirma özelliği var çok etkisini gördüm
cgrn Çok normal 40 çıkana kadar sürekli ağrı hissettim 9 aylık bebeğim usuttugumde hala ağrı oluyor ben düzenli bir suya batikon döküp lavaboda onu kullandım ve hemen sonrasında kantoron sürdüm sürünce yumusuyordu gerilme ağrı azaliyordu