Kızlar hayırlı bayramlar öncelikle.. Yeri burası mı bilmiyorum ama böyle bir durum yaşayan vardır diye sormak istedim, benim 20’lik dişim çıkıyor sanırım ama tabiki çenemde yer yok, dişin sadece bir ucu çıkmış fakat genel olarak diş etine gömülü hala. Birkaç hafta önce kulak önündeki lenf bezleri hafif şişmişti ve ağrıyordu ama geçti. Şu an sadece boğazımın sağ tarafında (dişim de sağ alt çenemde) çok kötü bir ağrı var. Yutkunamıyorum ağrıdan o derece, yutkununca böyle sanki orada bir yara var ve yara oyuluyormuş gibi acıyor. Aynı zamanda kulağım da ağrıyor. Başta üşüttüm sandım ama 20’lik diş bu tarz rahatsızlıklar verebiliyormuş. Benzer bir şey yaşayan oldu mu hiç? Ve bu 20’lik dişi çektirmedikçe bu ağrılar geçmez mi?