Benimkide 3 ayına girdiğinden beri sadece mama veriyorum reddediyor. Emziğini veriyorum çekince hemen geri alıp mamayı o şekilde veriyorum çok ağlayınca şarkı söylerek veriyorum. Fön makinası açıyorum yeter ki içsin diye bugün 3 ay 20 günlük olduk hala da devam o şekilde diş sancıları başlamış ondan olabilir yada gazi çok bizim cikartmamiza rağmen gazi çok diş etleri de şiş kabarık beyazımsı