twinsmomm2 İyi bayramlar güzel annelerim🍬❤️Bağırsak tepkili alerji de (aşırı alt gazdan beslenmek istemiyor) alerji maması kullanımında kaç günde düzene girdi acaba?
twinsmomm2 3kedili2bebekli ikinci gün bizim de hala ağlata ağlata iciriyoruz inşallah düzelir bir an önce
twinsmomm2 3kedili2bebekli merhaba size bir şey daha danisabilir miyim?Bebeğim alerji mamasina başladığımızdan beri ilk defa kaka yaptı ama kına yeşili gibi kakası mamadan kaynaklı mı acaba sizde kaka durumu nasıldı
3kedili2bebekli twinsmomm2 düzelecek inşallah annesi üzme kendini ikiz zor alerji zor bir de refluleri varsa gel sarılıp ağlayalım diyeceğim artık aynı şeyleri yaşıyoruz resmen 😅
3kedili2bebekli twinsmomm2 of of bayramlık giydirdim 1 dakika üstlerinde kalmadı nasıl bir kusmak 😂 7-8 tane ayarlwdim bayramlık o yüzden 😂
twinsmomm2 3kedili2bebekli ben de aynı kıyafet yıkamaktan artık fenalık geciricem 😂 sizin bebisler kaç aylık
twinsmomm2 3kedili2bebekli maşallah 😍 yarın 4 ay bitiyor bizim de düzeltilmiş 3 aylık olcaklar şuan kaç CC mama veriyorsunuz
3kedili2bebekli twinsmomm2 90-120 arasi iciyorlar genelde Allah kolaylık versin aynı zamanlarda doğurmuşuz sanırım 14 Kasım dogumlular benimkiler sizin 😍