Babybaby06 Merhaba arkadaşlar.kizim 1 haftaya 3. Ayina girecek.uzun zamandir kakamizi yapamıyoruz şöyle 4 -5 gunde zeytinyag desteğiyle yapiyor.Aptamil mama kullaniyoruz mama degiştirmeyi düşünüyorum bu konudaki tecrubelerinizi onerileriniz paylasir misiniz?.