uykusuzluklarinanasi bende aynı gaz damlasını kullandım ve sadece 10 gün dayanabildim. Daha çöl gaz yapıyor çocuk belki bir günlük gaz sancısı çekecek bu damla hiç bitirmiyor …
gazını sürekli çıkartıyor gibi görünüyor ama hala bi kıvranma bi ıkınma durumu söz konusu ben o yüzden yol yakınken bıraktım masajla sıcak su torbasıyla bebeğimi rahatlattım şimdi 3 aylık kendi kendine pötürdetiyor