Kızlar elimi geçen banyoda çarptım. Röntgende hem kırık hemde çatlak olduğu söylendi ama ağrım sızım yok şükür. Sadece güç kaybı var ve parmaklarımı aktif kullanamıyorum. Oğlumun cumartesi 1. Yaş günü alçıyı çıkarmak istiyorum. Daha büyük sorun olur mu, yaşayan var mı? 😬
