merhaba kızlar oğlum 8 aylık uzun bi süredir akşam 8-9 gibi gece uykusuna geçiyor. sık sık emmek için uyanıyor ama takmıyorum kısa emip geri uyuyor. uyanma saati önce 7ydi sonra 6 oldu. iki gündür 5te kalkıyor bildiğiniz 5 daha hava aydınlanmadan. ama kendisi gayet enerjik ve pozitif uyanıyor. bikaç gündür bayram nedeniyle evde değiliz acaba ondan mıdır bilmiyorum. bir de bikaç gündür normalde uyandığından daha az uyanıyor emmek için acaba onun mu etkisi var. eve gittiğimizde de bu şekilde 5te uyanma ihtimali beni çok korkutuyor. sizce çok mu erken yatırıyorum. bu ayda bebekler için 11 saat gece uykusu ideal diyolar ama benim bebeğim doğduğundan beri uykuyu sevmeyen az uyuyan bir bebek