afbysg ben doğum yaptığımdan beri gümüş kapak kullanıyorum ve buna ilave başlarda mustela nın kremini kullanıyordum fakat yeterli gelmedi yara oldu. Bebeğim sadece meme ucunu ağzına almaya çalışıyordu hep o yüzden oldu. Sonra lansinoh a geçtim o mustela dan daha iyi bence. Benim tek göğüs ucum yara olmuştu onu birkaç gün dinlendirdim önce göğüs ucu koruyucu silikon ile emzirdim sonra makine ile sağdım. Bi süre öyle idare ettim ama hızlı geçmedi benim 10 günü bulmuştur heralde. Sonra bir kez daha yara oldu sonrasında artık hep daha geniş almasını sağlamaya çalıştım ısrarla ısırmaya çalıştığında hep bıraktırdım sabırla. Şimdilik iyi sayılırız. Ama nasıl bir acıdır o çok geçmiş olsjn