Benimde bebeğim geçen hafta yatağımdan düştü anında giyinip hastaneye götürdüm sağlıkçıyım bende ama zerre soğuk kanlı olamadım, hiç komplike bir durumda yoktu ağlaması dışında.. acilen bi bt çekilmesi lazım, düşme vakalarında evde beklenmez ki hastanede müşahade de kalması lazım