Kızımın şu an ateşi var, ilk gecesi yarın destekleyeceğim ama şu an ateş düşürücü vermek istiyorum. Ama kesinlikle şurup içmiyor hasta olduğun da bile iğne yazdırıyoruz her defasında şurup içmediği için, şu an Calpol vermek istiyorum ama sütün içerisine koyabilir miyim acaba. Biliyorum içecekle karıştırdığı zaman etkisini azaltıyor.