Kızlar emzirdiğim süre boyunca doğum kiloma geri döndüm bebeğim 9 aylık ek gıda yiyor iştahlı bi sorun yok ama emmeye devam ediyor ve ben tıka basa dosyamda emzirdikten sonra hele uzun sürdüyse kalkıp ne bulsam yiyorum yemeyeceğim kadar tatlı abur cubur bide hep evdeydim biraz yürüyüş hareket zayıflarım dedim ama olmuyo 3-4 kg anca gitti sonra kaldım aynı kiloda çevremde bi kaç kişi herbalife kullan dedi danısana sorup tabi sizce kullanan varmı