crazyymommy Bebeğim nezle oldu doktor aferin şurup yazmış ama çok korkunç şeyler okudum burda. Bende hastayım acaba ben içsem sütümden geçse daha mı iyi olur direk vermeye korktum. Bilgisi olan var mı acaba? Bebeğim 4,5 aylık
Annelikdeneyimim- crazyymommy Bebekler nasıl düzelicek ki vermezsek bende verdim bebeğime ilk çocuğumda da şimdide gayet de iyi nedir bu ilaç düşmanlığı anlamıyorum
crazyymommy Annelikdeneyimim- İlaç düşmanlığı değil burda bir çok anne bebeğinin havale geçirdiğini ve doktora gittiğinde aferin şurup sebebiyle oldu dediğini söylemiş. Korktum bende 4.5 aylık bebeğim
Cileklimilkshake crazyymommy daha önce havale geçmişi varsa her soğuk algınlığı ilacı verilmiyor. Yanlış aktarmış olabilir. Sizin bebeğinizin havale geçmişi yoksa verilir doktor mu yazdı ilacı. Artık soğuk algınlığına ilacı yazılırken soruyorlar zaten havale geçmişi var mı diye
cevriyeee crazyymommy aferin şurup için küçükmüş yani ben 2 yaştan sonra içirmiştim ama doktor yazdığı içinde bilemedim ateşi vs varsa bebeğimizin en azından carpol verin rahatlatır sizin içmenizle düzelmez ama tabiki
crazyymommy marsiyen Sütten geçiyor ya . Doktorla konuştum zaten anne içince bebeğe geçtiği , ve bende parasetamol kullandığım için kullanma dedi. Öyle işte teyzecimm 😂