Ddmdd her söylenene otizmdir dendiği için kafayı sıyırdık cünkü cok haklısınız sizde.. ama ferah olun,onlar kendi dünyasında neleri keşfediyorlar neler yaşıyorlar neyi nasıl görüyorlar belli değil.. bizim anlamsız bulduğumuz bir hareketi birkaç aya onu bize bir öğreti olarak sunabiliyorlar.
Yine kendi kızımdan örnek vericem cok uzun süre parmak ucunda yürüdü o dönem bende buradan etkilenerek moral bozmustum,dr takip edelim ama denge kuruyor demişti 2-3 ay sürmüştür belki ve sonra gecti
Ve bu bize olağandısı gelen seyler genelde 9-15ay arası oluyor cünkü onlar tam bir birey gibi hareketlere sahip oluyorlar sonrasında😍
Hiç üstüne düşmeyin kendi kendine ne yaparsa yapsın yolunu bulur Allah bağışlasın sizin bebişinizde🙏