Kızlar bebegim 6 aylık şuan. 5 bucuk aylıkken basladım 3 gün kuralı ile tadımlara . Muz, kabak , havuç, elma , patates , yoğurt denemeleri yaptım muz dısında digerlerini yemedi . Muzuda cok cok yedi sayılmaz , tadım ayı tabi cok yiyecek diye bişey yok ama kaç gün oldu hala daha artmadı yemesi . Bazen kaşık ucuyla iki üç kere yiyor gerisi çöpe gidiyor hazırladıklarımın . Annemde cocugu her görüşünde acaba sütün mü yetmiyor bu cocuk hic kilo almıs yada zayıflamıs sanki falan diyince aklıma takılıp duruyor . Günde 4 bez cıkarıyor. Uzun zamandır saglık ocagı dısında doktora da gitmedim . Ek gıdaya hic alısmıcakmıs gibi geliyor zaten sütümü bile sagıp versem içen bi cocuk degil memeden baska ne versem tiksinir gibi hareketler yapıyor. Nasıl sevdiricem bu bebişe ek gıdayı ? Yada bana biraz moral akıl verir misiniz düşünüp duruyorum kendimce üzülüyorum.