NeslihanBusra Kızlar bi tek ben mi memnun değilim aldığım günden beri iğrenç yıkıyor, serviste geldi bişey yok diyor😖
28112019 NeslihanBusra Profilo da finish hiç etkili olmuuo malesef fairy platinium en ii yıkayan fairy kullandıktan sonra bulaşıklarım düzeldi
Ikrazumra19 NeslihanBusra bende illet ettim artik profilo 3 yol oldu kac ekre servis geldi ama yok care olmuyor param olsun bugun degistircem
Merve12345 NeslihanBusra benimde Profilo iki seneyi geçti alalı çok memnunum gayet güzel yıkıyor fairy kullanıyorum bu arada finish kullanmıştım berbat yıktı bulaşıklarım en güzeli fairyde yıkıyor 🤷🏻♀️💐
Twinkle NeslihanBusra ben fairy kullanıyorum. Tertemiz çıkıyor, bulaşıklarım. Neden sizin öyle anlamadım🤷♀️
Twinkle NeslihanBusra kac proglamlı peki. Benimkinden memnun kaldığımız için anneme de aldık geçen yıl. O da memnun.
NeslihanBusra Twinkle 4 program, benimde eşim eskiden Profilo satış tamirde çalışıyordu o illa Profilo dışında almam dedi, almaz olaydım makina bitiyor tekrar elden geçiriyorum pislik içinde çıkıyor :\
Ikrazumra19 NeslihanBusra cikiyor valla servis geliyor bir diyorki sudan akitmadan koy oyle yapiyorum olmuyor tekrsr geliyor diyorki peceteyle sil oyle yapiyorum yinede olmuyor
Nisa6701 Benımde profılı 7 yıl olacak ama hıc bulasıklar parlayarak cıkmadı malesef bazende tableti eritmıo fazla memnun deılım acıkcası bardaklara lekeler bırakıyor
NeslihanBusra Cevizr şans işi herhalde :\ Nisa6701 benimde artık parlağı geçtim kirli tamamen Ikrazumra19 akıttığım halde böyle akıtmazsam kim bilir nasıl çıkacak😁
Ikrazumra19 NeslihanBusra sirf cizildi lekeleri gitmiyor diye kac defa bardaklarimi atttim 😁 cozumu olan varsa soylesin 🙈