mombabyy Normalde 2 güne bir ikiye katlaması beklenir ama bu hep böyle olmuyor doktorlar %70 oranında artmayı da normal kabul ediyo ben dış gebelik geçirdim sonra ikinci gebeliğimde beta artarken östrojen hormonununda artması gerekiyormuş bende düşüyordu doktor normal gebelik değil bu bi sıkıntı var dedi ama şuan oğlum 2 yaşında kalp atışını duyana kadar korkmanız çok normal ama kalbinizi ferah tutmaya çalışın🤍