1byd valla ben sleepy ekolojik, sleepy bionatural ve Prima premium care kullandım baştan beri. Sleepy bionatural in kalıbını hiç sevmedim çok taşırıyor ve küçük. Ekolojik ona göre daha iyi ama sanırım artık üretimden kalktı o. Sleepy lerin her ikisi de bacaklarında iz yapıyor. Primanın kalıbına bayıldım sızma tasma vs olmuyor ama kimyasal içerdiği için onu yakın zamanda bırakmayı planlıyorum (öncesinde araştırmamıştım). Hastanede goo.n premium soft vermişler hediye ürün iki tane vardı onu denedim geçen gün çok beğendim. İçi yumuş yumuş belli. Şimdi de onu aldım bi süre onu deneyeceğim. Fakat araştırırken molfix pure and soft un da çok beğenildiğini gördüm. Goo.n dan sonra bir de onu deneyebilirim.