Lugesyaa 3 aylık oldu hem mama hem anne sütü şeklinde ilerliyoduk ama bi kaç gündür mama istemiyo sütüm yetersiz oluyo diye biraz ısrarcı oluyorum mamayı içsin diye ama fışkırtarak kusmaya başladı 2 gündür korkuyorum neden böyle oluyo yoksa mama reddimi
girlmam Lugesyaa belkide doyuyor siz fazla veriyorsunuz olabilir mi bir rahatsızligi yoksa ya da mama yaramamış olabilir
gncglozclk Lugesyaa bızde 3 aylık olcaz arada bızım de yapıyor sadece anne sutu alıyor pazartesi doktora gıdıcem onu da sorcam galiba o an cok veriyorum ondan olabilir diyorum kendime
yanaklibebek Lugesyaa bence anne sütü yetiyor sen ekstra mama verince de kusuyor Mamayı kes bence Zaten soymadığını anlarsın tepkilerinden o zaman ver
fhrydgkn Muhtemelen sütünüz yetiyor siz yetmiyor gibi düşünüyorsunuz israr etmeyin mamayı vermeyin sadece anne sütüyle kilo alımı nasıl olacak bi bakın