alparslanozyildiz 1byd doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum sızma taşma pişik vs bir durum yaşamadım 😊
clsknu 1byd evet bende değiştirmek isterim poposun da çok izler kalıyor . Yoksa molfix iyi sıkıntı yok . Ama çok bez değiştirdim o yüzden güzel bir bez bulunca değişirim artık