Esmerhamarat Bebeğim emeklerken kisa bir an için gözlerini kisiyor sanki gözü karariyor gibi 1,2saniye sonra açiyor gözünü ve emeklemeye devam ediyor.Başina gelen varmi?neden ola bilir?