yenianne01
Benim babam hayatta.
Ama eşimin babası o çocukken şehit olmuş.
Bayramlarda, kendi doğum gününde, bebeğimizin doğum gününde, bazen herhangi bir anda bile eksikliğini hissedebiliyor ve yüzünden anlıyorum o burukluğunu.
Rabbim sabır versin her birinize. 🌸