Sabah fırını domol ile temizledim sonrasında fanlı bir şekilde açtım havalandırdım. Şimdi sabaha börek yaptım ama domol kokusu geliyor sizce bu börek yenir mi yenmez mi 🥲 böreğin tadında hiçbirşey yok normal börek. Ama pişerken börek kokusu yoktu domol koktu 🧐