Bnsu14 naturemisse markasını tavsiye ederim. Tamamen doğal içerikli ürünleri. Bha yüz temizleme jeli, üzüm çekirdekli peelingi, aktif karbon maskesi, yoğun nemlendirici kremi, sıkılaştırıcı toniği, hyaluronik serumu ve kuşburnu yağını kullanıyorum. Kuşburnu yağı ile gua sha taşıyla yüzüme masaj yapıyorum. Ekstra olarak c vitamini ve gül suyum var. Yüz temizleme jelini 2-3 günde bir, maske ve peelingi 2 haftada 1 (bir hafta maske, sonraki hafta peeling) yağ ile masajı da neredeyse 2 haftada 1 yapıyorum. C vitamini ve hyaluronik serumu da haftada 1 sürüyorum diyebilirim. Gül suyunu 2-3 günde bir kullamıyorum. Yani öyle her gün her gün bakım yapmıyorum ama buna rağmen yüzümde gözle görülür bir parlaklık ve pürüzsüzlük oldu. Kesinlikle tavsiye ederim💙