Bebeğim 20 günlük sütüm yetmediği için mama kullanıyoruz Bir hafta öncesine kadar Aptamil. Prosyenou kullanıyorduk Eczane Aptamil’in normal mamasını önerdi onu kullanmaya başladığımızdan beri bebeğim uykuya zor dalıyor uyumuyor ve kakasını yaparken zorlanıyor gaz vs çıkartıyoruz bunun mamayla alakası var mıdır başka bir forumda bununla ilgili yazı gördüm bu durumu yaşayan biri var mı yardımcı olur musunuz?🙏🏻