Snm1234 doğrudur .Tv’de baklavacı ikiside sıcak olcak diyo cos dokuyo şerbeti .annem de önceden pişirir arefe akşamı şerbeti koyar hep ben de öyle yapar oldum .bu sefer içi dolgulu yaptm onda işe yaramadı galiba yumuşak oldu.insallah sizin ki iyi olur ben denemelik yaptım zaten