Lilatmz Tuvalet eğitimine başladık. Çişi öğrendi geldikçe gidiyor ama kakasını yapmıyor. Dün altına yaptı bugün karı ağrıyor ama ısrarla yapmıyor. Ayakta yapmaya alışmıştı nasıl yenebilirim bu sorunu?
[silindi] Lilatmz aynı sorun benim oğlumda da var. Çişini çok kolay öğrendi ama kakasını tuvalete yapmaktan korkuyor. Kakasını görmekten korktugunu söylüyor bana. Nasıl yenebilirim bunu bilmiyorum
Lilatmz [silindi] ben kaka yaptığında bezini gösteriyordum bazen ilerde korkmasın diye. Benimki korkmuyor oturarak yapmak istemiyor